Kategorie produktů

Software MS Office 365 Business Premium Software, kancelářský, business premium, 32-bit/x64, český, AV Bitdefender, MS bezdratový set klávesnice + myš

3 646 Kč 3 014 Kč bez DPH
Běžná cena: 3 999 Kč

Dostupnost: Skladem 10 ks

Osobní oběr na pobočce
Teplice Není skladem
Ústí Není skladem

Kód: SWMS1780D

PN: KLQ-00413

MS Office 365 Business Premium + AV Bitdefender + klávesnice a myš; K této licenci dále obdržíte AV Bitdefender a MS bezdratový set klávesnice + myš. ZÁKLADN...
Počet:
MS Office 365 Business Premium + AV Bitdefender + klávesnice a myš

K této licenci dále obdržíte AV Bitdefender a MS bezdratový set klávesnice + myš.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Počet licencí: 1
Délka licence: 12 měsíců
Počet zařízení: 15 (5 x PC/Mac, 5 x mobil, 5 x tablet)

Office 365 Business Premium zahrnuje:

Sada Office
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SharePoint, OneDrive, OneNote, Publisher (jenom PC), Skype pro firmy, Access (jenom PC), Exchange, Teams

Mějte vždycky nejnovější verze známých aplikací Office bez ohledu na to, jaké zařízení používáte – licence pokryje až 5 počítačů PC nebo Mac, 5 tabletů nebo 5 telefonů jednoho uživatele.

Ukládejte, synchronizujte a sdílejte soubory online, aby byly neustále aktuální. Dokumenty navíc můžete v reálném čase upravovat společně s ostatními uživateli. Díky podrobným doprovodným materiálům vám nastavení uživatelů nebude dělat žádné potíže a všechny služby budete moct začít rychle používat. Office 365 se za vás stará i o IT.

A také tyto online služby

E-mail a kalendáře
Používejte prvotřídní e-mailové služby ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo přes webový prohlížeč. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.

Ukládání a sdílení souborů
OneDrive pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB úložiště na OneDrivu, ke kterému se dostane odkudkoliv a na libovolném zařízení. Můžete jednoduše sdílet dokumenty s ostatními uživateli v rámci organizace i mimo ni a určovat, kdo může jednotlivé soubory prohlížet a upravovat.

Online konference
Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.

Zasílání rychlých zpráv a spojení se Skypem
Komunikujte pomocí zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte ostatní o svojí dostupnosti prostřednictvím online stavu. Sdílejte s uživateli Skypu informace o stavu, zprávy a hlasové hovory.

Centrum pro týmovou práci
Propojte své týmy v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Office 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, nástroje i lidi, takže budete mít okamžitý přístup ke všemu potřebnému.

Podniková sociální síť
Software pro spolupráci Yammer a firemní aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace mezi týmy a organizovali projekty tak, aby probíhaly lépe a rychleji.

Intranet a týmové weby
Informujte a zapojte celou organizaci a zajistěte lidem přístup k obsahu, odborným znalostem a procesům na týmových webech. Prezentujte důležitá sdělení na vizuálně atraktivních komunikačních webech.

Office Online
Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.

Správa práce
V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.

Profesionální digitální nástroje k vyprávění příběhů
Sway je nová aplikace Office 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové dokumenty, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.

Inteligentní hledání a zjišťování
Dejte prostor kreativitě ve vaší organizaci díky vyhledávání v rámci Office 365 pomocí individuálních přehledů. Výkonný Microsoft Graph vám pomůže najít obsah a odborné znalosti na základě toho, s kým jste ve spojení a s kým spolupracujete. Získejte přístup k inteligentnímu hledání v řadě prostředí včetně SharePointu, Delvu a aplikací Office.

Řízení pracovního dne
Microsoft StaffHub je vytvořený na míru pro pracovníky z Firstline Workforce, kterým pomáhá řídit náplň pracovního dne – spravovat pracovní rozvrh, sdílet informace a připojit se k dalším aplikacím a prostředkům, které se vztahují k jejich práci.

Automatizace pracovního postupu
Microsoft Flow vám umožní vytvářet automatické pracovní postupy mezi aplikacemi a službami: můžete tak dostávat oznámení, synchronizovat soubory, shromažďovat data a ještě mnohem víc. Nepotřebujete žádné programátorské znalosti.

Vývoj webových a mobilních aplikací
S PowerApps můžete rychle vyvíjet a publikovat firemní webové a mobilní aplikace na míru. Vyberte si ze šablon nebo začněte s tvorbou od začátku a vaše obchodní data získají nový rozměr. Nepotřebujete žádné programátorské znalosti.

Značka
Výrobce:  MICROSOFT
Upřesnění typu:  Kancelářský balík
Software
Elektronická licence:  ano
Počet licencí:  1
Modelové číslo
Modelové číslo:  Office 365 Business Premium

Nová recenze

Podobné produkty

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace